Pyhäjärven viitoituksen kehittäminen
Julkaistu pe 02 kesä, 2017 10:47

30.5.2017

PYHÄJÄRVEN VIITOITUKSEN KEHITTÄMINEN

Osana Kimolan kanavahanketta tullaan vesistön venereittien viitoitukseen tekemään parannuksia. Ongelmia aiheuttaa mm. joidenkin viittojen näkyvyys sekä kapeat osat väylillä, jotka on merkitty vain toiselta puolelta.

Kuusankosken veneilyseuralta on pyydetty ehdotuksia näiden ongelmien poistamiseksi ja pyrimme toimittamaan kehitysehdotuksemme Kouvolan kaupungille elokuun 2017 puoliväliin mennessä.

Saunalahden venesataman vartiokopissa on tätä varten karttapohja sekä havaintolomakkeita täytettäväksi. Voit merkitä karttaan juoksevalla numerolla mielestäsi ongelmallisen kohdan sekä tehdä havaintolomakkeelle lyhyen selostuksen asiasta. Merkitse lomakkeeseen myös sama numero sekä yhteystietosi lisätietoja varten.

Sama karttapohja löytyy myös Kouvolan kaupungin verkkosivuilta: https://www.kouvola.fi/material/attachments/tekninenjaymparistotoimi/kartatjatontit/68XNafJ8A/veneilykartta2011.pdf

Viitoituksen kehitysehdotuksia voi tehdä myös kesätapahtuman 29.7.2017 yhteydessä.

Kesän aikana kertyneistä ehdotuksista tehdään kooste elokuun alussa.

Kuusankosken veneilyseuran puolesta:

Mika Lyytikäinen