Etusivu

Kuusankosken Veneilyseura ry. ja Kouvolan Kipparit ry. yhdistyvät 1.1.2022 yhdeksi veneilyseuraksi, joka jatkaa nimellä Kouvolan Kipparit ry.

Pyhäjäri-Kimola veneilykartan myynti ja kehittäminen jatkuu normaalisti. Karttaan liittyvien muutosten ja havaintojen ylläpito siirtyy keväällä 2022 tältä sivustolta Kouvolan Kipparien verkkosivuille.

Kuusankosken veneilyseuran hallitus kiittää kuluneista vuosista ja toivottaa kaikille oikein mukavaa joulun aikaa ja hienoa Uutta veneilyvuotta 2022!

Kuusankosken veneilyseura syyskokous 21.09.2021. Klo 18.00.

Hallitus kokoontuu klo.17.00.

Paikka:   Kymen Paviljonki Helsingintie 408

Syyskokouksessa varsinaisissa kokousasioissa käydään läpi tämän vuoden tammi- elokuu tapahtumat ja taloudellinen tilanne. Päätetään yhdistyksen purkamisesta ja yhdistämisestä Kouvolan Kipparit ry: hyn aiemmin hyväksytyn yhdistymissopimuksen mukaisesti.

Lisäksi valitaan yhdistyksen purkamisen selvitysmies.

Muissa henkilövalinnoissa valitaan yhdistyksemme ehdokkaat 4 kpl Kouvolan kipparit Ry:n hallitukseen vuodelle 2022.

Tervetuloa kokoukseen

Hallitus

Kuusankosken veneilyseuran kesällä 2020 julkaiseman uuden Pyhäjärven-Kimolan kanavan veneilykartan myyntipaikkaluettelo on päivitetty. Kevään 2021 aikana pyritään saamaan karttojen myyntipiste myös Lahteen. Karttoja voi edelleen tilata myös postitse.

Kuusankosken veneilyseura pitää yllä myös listausta karttaan liittyvistä muutoksista ja havainnoista.

Pyhäjärven-Kimolan kanavan veneilykartan 2020 myyntipisteet ja tilausohjeet löytyvät tästä linkistä.

Kuusankosken veneilyseura ry. ja Kouvolan kipparit ry. ovat käynnistäneet neuvottelut seurojen toiminnan mahdollisesta yhdistämisestä ja nyt 29.6.2021 molempien seurojen kevätkokoukset ovat hyväksyneen asian. Syyskokoukset vahvistavat vielä toiminnan yhdistämisen säätöjensä mukaisesti.

Tiedote asiasta löytyy tämän sivun lopusta.

Kuusankosken veneilyseura on ollut vuosia mukana Kimolan kanavan hankkeessa ja nyt kanava on vihdoin avattu 3.8.2020!

Katso tästä artikkeli tapahtumasta: https://kouvolansanomat.fi/uutiset/lahella/e09bebc4-c178-46f4-8a52-edcf2c70b94d

Kuusankosken Veneilyseura on perustettu vuonna 1995.

Jäsenmäärä vuonna 2021 on noin 100.

Yhdistyksen tarkoituksena on kehittää ja edistää jäsentensä veneilytuntemusta sekä vesillä liikkumisen tietoja ja taitoja.
Tässä tarkoituksessa yhdistys järjestää kurssi- ja muuta koulutustoimintaa, sekä edistää veneturvallisuuden parantamista
esimerkiksi veneilyväylähankkeilla.

Yhdistyksellä on yhteistoimintaa seuraavien tahojen kanssa:

Kouvolan kaupunki
Heinola-Kuusankoski kanavayhdistys ry
Kouvolan Kipparit ry
Vapaaehtoinen pelastuspalvelu ry
Voikkaan Kalastusseura ry

Kouvolan kaupungin venepaikka varauskäytännöt muuttuvat sähköiseksi 31.1.2018 alkaen, myös aiemmin voimassaolleet varaukset pitää hakea sähköisen palvelun kautta uudelleen. ks. Tapahtumia, jäsenkirjeet ja tiedotteet.

Tapahtumia, jäsenkirjeet ja tiedotteet